Wednesday 12 February 2014

Καινούργια αρχή !!!

Τετάρτη σήμερα....η εβδομάδα τελειώνει και εγώ θυμήθηκα να κάνω καινούργια αρχή! Τελείως χαζό αλλά δεν πειράζει. Λοιπόν......τι να γράψω; Απο που να αρχίσω; Αααααα τελικά πολύ δύσκολο είναι να γράφεις σε blog….λέτε να το αφήσω; Χμμμμμ....Ας δοκιμάσω μια, δύο φορές και βλέπουμε. Αποφάσισα λοιπόν,ως μια μανιακή με την μόδα (και περισσότερο μανιακή με τις τσάντες) να δημιουργήσω και εγώ το δικό μου blog όπου θα μπορώ να μοιράζομαι με τις φίλες μου(ελπίζοντας να μην τις χάσω με αυτή μου την απόπειρα hahaha) όλες αυτές τις λεπτομέρειες που κάνουν την ζωή μιας γυναίκας όμορφη. Θα σας γράφω για μόδα (πάντα μέσα από το προσωπικό μου style), για Accessories και οτιδήποτε άλλο μου αρέσει!! Θα χαρώ πολύ να ακούω την άποψή σας για όλα αυτά τα οποία θα με δείτε να γράφω...


Χμμμ...για να δούμε πως πήγε το πρώτο post; Τι νομίζετε; Χάλια εεε;
Συγχωρέστε με...Επιφυλάσσομαι για τα καλύτερα!!!



With Love “The Little Black Dress”


2 comments:

  1. Maria m min amfivalis g tin ikanotita s. Oi thavmastes s tha we akoluythume

    ReplyDelete